紫色药水

Pillow Thoughts II 004



I am a solar system with crashing comets 

and star clusters.

我是太阳系,彗星和星云相互碰撞

 

And in all my pieces she exists.

我的所有碎片中她无处不在

 

I can feel her so strongly.

我可以很强烈地感受到她

 

It’s like I am not even me anymore.

就像我中有她

 

Like all my pieces belong to her.

就像她中有我

 

I know life isn’t always about bright colors and fireworks.

我知道生活不总是充满

五彩斑斓的色彩与璀璨如烟花

 

Sometimes the colors aren’t always clear.

有时色彩也会黯淡

 

and our days get so hard they hurt.

我们的日子会变得很艰难以至于受到伤害

 

But settle down with me, hold my hand, let me kiss you.

但是请和我平静下来,

握住我的手,让我亲吻你


评论

热度(7)